Klager og reklamation

Servicel ApS er medlem af Tekniq’s garanti og ankenævn. Dette sikre vores kunder den størst mulige sikkerhed for veludført el-arbejde.

Vores elektrikere bestræber sig altid på at udfører alle opgaver både lovligt og håndværksmæssigt korrekt, til aftalt tid, kvalitet og pris.

Såfremt fejl eller mangler kommer til vort kendskab afhjælper og udbedre vi naturligvis disse hurtigst muligt.

Alle fejl og mangler registreres i vores KLS-system for senere evaluering internt i firmaet, dette gøres generelt for at højne vores kvalitetsarbejde fremadrettet. 

 

Reklamation

Vi opfordre generelt vores kunder til såfremt fejl eller mangler skulle opstå hurtigst muligt at gøre os opmærksomme på dette, hvorved vi kan registrerer og håndterer reklamationen.

 

Klage og klageorgan

Såfremt en reklamation, tvist eller klage ikke kan løses tilfredsstillende indbyrdes mellem kunden og Servicel, har kunden mulighed for at henvende sig til klageorganet for el-installationer, som er:

 

Ankenævnet for tekniske installationer
Skanderborgvej 238
8260 Viby J

 

http://www.el-vvs-anke.dk/

Telefonen er åben hele døgnet
Top